Monday, February 2, 2009

Riippuvuuksia

Blogini on elänyt hetken hiljaiseloa remontin ja polttareiden vuoksi. Viime viikolla sain kuitenkin Eijalta ja Sussulta ihanan tunnustuksen, kiitos! Samalla tuli myös haaste kertoa 5 riippuvuutta ja nyt on aika paneutua listaamaan niitä. Minulla on paljon riippuvuuksia, taidan olla aika riippuvuuksille altis henkilö. Tässä niistä viisi:


1. Aamukahvi - päivä ei lähde käyntiin ilman. Muut kahvit voin jättää väliin ja kahvitauolla juon yleensä teetä, mutta päiväni alkaa kahvilla.

2. Aamiaispulla - aamukahvin seuraksi. Yleisnimitys kaikelle makealle (pulla, kakku, keksit, suklaa) jota syödään aamulla mieluiten heti herätessä, joskus hätätapauksessa vasta töissä.

3. Purkka - aina mukana laukussa.

4. Laukku - aina mukana.

5. Hiustuotteet - minulle aivan välttämättömiä. Koska olen kasvattanut hiuksia häitä varten, en ole nähnyt kampaajaa neljään kuukateen. Se tuntuu aivan ikuisuudelta. Meikkaan aika vähän enkä ikinä laita kynsiä, mutta hiustuotteet ovat minulle pikkuisen hemmottelua ja ylellisyyttä.

Haluan antaa tunnustuksen kaikille blogini lukijoille, kiitos ihanista kommenteistanne. Ne piristävät aina päivää! Olette tärkeitä minulle. Haasteen saa napata mukaansa kuka haluaa vastata siihen, aika moni tämän on tainnut jo tehdäkin.

No comments: