Friday, October 17, 2008

Nettishoppailua

Ibriden tarjotin

Elisabeth Soulen pieni elefantti Little Zoo -sarjasta
Molemmat täältä

Tässä viimeisimmät sisustuslöydöt, joita olen netistä tehnyt. Onneksi asuntokaupat vahvistuivat, sillä olen shoppaillut jo vaikka mitä uuteen kotiimme. Muun muassa kylpyhuoneen laatat ostettiin viikko sitten.

Ennen rakastin vaatteiden shoppaamista, mutta nyt kaikki rahat menevät sisustustamiseen. En tiedä, onko kyse vain oman kodin tuomasta sisustusinnosta, vai olisiko kyseessä suurempikin muutos. Kolmenkympin muutos... Hui, kuulostaa pelottavalta! Ehkä tämä on vain ohimenevä vaihe, mutta juuri nyt ei tee ollenkaan mieli lähteä vaatekauppoihin. Ja se on poikkeuksellista se.

Uutta asuntoa etsiessä ja sen sisustusta suunnitellessa olen törmännyt todella inspiroiviin blogeihin. On aivan ihmeellistä, mitä kaikkea ihmiset osaavat tehdä itse. Siitä innoittuneena olen luvannut itselleni, että minäkin teen mahdollisimman paljon itse, etsin kirppareilta ja tuunaan meille sopivaksi. Mutta tunnustan, että niitä hienoja kirpparilöytöjä odotellessa olen antanut Masterin vinkua.

Toivelistalla vielä
(jos rikastuisin äkillisesti):

1 comment:

david santos said...

Really beautiful posting!
Pretty cards. Good imagination!!!
Congratulations!!!